ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

شرح شما ، پای این عکس... :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

شرح شما ، پای این عکس...

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۲ ب.ظ

...

  • محمد تدین (شورگشتی)

عشق مجازی

نظرات  (۲۰)

/:حرفی ندارم واقعن
پاسخ:
از دید من، یه دنیا حرف داره این تصویر...
جای تاسفه
پاسخ:
اعتراض چی؟!

  • سیّد محمّد جعاوله
  • حاج آقا مارکشون چی هس؟
    لپ تاپارو نمیگم
    توشونو میگم
    پاسخ:
    قراره شما بفرمائین ...
  • دچــ ــــار
  • کنار هم بودن کافی نیست..
    پاسخ:
    قشنگ بود...
  • یا فاطمة الزهراء
  • از نظر من خیانت به خود و همسره :|
    پاسخ:
    درست...
    امان از این فضای مجازی که فرهنگ استفادشو ندارن
    این ها فقط اظهار عشق میکنن به هم
    ولی حواسشون جای دیگس
    پاسخ:
    احسنت...

    یه سؤال: اگر کسی بلد نباشه از وسیله خطرناکی که اتفاقا سود هم داره استفاده درست بکنه ، چه برخوردی رو پیشنهاد میدین؟!...
  • رفیق خاموش
  • عاشق نیستند فقط دم از عشق می زنند
    پاسخ:
    به نظر میاد خودشونم نمیدونن عاشق نیستن!!

    هر دو طرف احساس زرنگی میکنن
    ولی هر دو در جهل مرکب هستن
    پاسخ:
    بله...
  • گمـــــــشده :)
  • شرح نمی خواد. به محض مزدوج شدن همه شبکه های مجازی مثل تلگرام و واتساپ و توافقی حذف می کنیم.
    اگر هم لازمه که داشته باشه وقتی خونه اس حق استفاده نداره.
    بهله. این طوریاس
    پاسخ:
    چرا اون وقت؟!
    اگه خوبه چرا حذفش کنین؟!
    اگه بده چرا موکول به ازدواج؟!

    اگر هم لازمه ...
    شما مشکل رو حل نکردین میخوان جلو چشتون نباشه...
    به نظر من باید بهش بفهمونیم که چه ضرر هایی داره
    کسی که بدونه و به بصیرت برسه بهترین برخورد رو با همه چی داره
    البته بستگی داره چقدر خوب بهش بفهمونیم
    پاسخ:
    خوب گاهی و بیشتر اوقات وقت تلف کردنه...
    مثل اینکه واسه معتاد از بدی اعتیاد بگین...
  • leilaaaaaaaaa mohammadi
  • خیانت دیگه
    پاسخ:
    خیلی بده عشق آدم کنارش باشه و نبیندش و به هوس های راه دور اما دل خوش کنه...
    اکثرمون اینجوری هستیم اونی رو که نداریم شیرین تر میاد به چشممون از اونی که داریم...
  • ....مسعود ....
  • حقیقت امر همینه حاجی
    پاسخ:
    حقیقتی تلخ...
    من برداشتم اینه:
    چه زن و شوهرهایی که با فکر دیگران به رختخواب هم میرن!!
    چه زن و شوهرهایی که عشقشون رو با دیگران تیز می کنن و در آغوش هم فقط خراب میشن!
    کم نیستند می پرسند میشه تصویر ببینیم فیلم ببینیم موسیقی گوش بدیم که آماده عمل زناشویی بشیم؟!
    این یعنی نابلدی زن و شوهرها در تحریک همدیگه!!
    این یعنی غفلت نسبت به یکی از مهمترین وظایف زن و شوهری در قبال هم

    دارن قبضا رو پرداخت میکنن شیخنا!اون قلبام برای دولته.بخاطر ارزونی بعد از گشایش اقتصادیه دیگه!
    :)
    ...
    من فکر نمیکنم انقدی که میگن همه در اسارت فضای مجازی باشن.شاید نهایتا 20درصد از ملت از روی بیکاری و تفریح.همیشه هم اینا مردم راه اعتیادو پیدا میکنن بعنوان تفریح.قبلا یه تفریح دیگه داشتن الان تلگرم دارن.
    ...
    من فقط بلاگ دارم و توییتر.
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    تو بغل هم قبض پرداخت می کنن؟! خخخخ
    اون قلبا رو خوب اومدین!!

    به شدت داره به معتادین مجازی مون افزوده میشه، به شدت ها!
    زن وشوهرانی رو می شناسم که برا ساکت کردن طرف مقابلشون ، به همدیگه اجازه و امکان این ارتباطات رو میدن و ...
    این همه جمله ی عاشقانه،این همه فیلم عاشقانه،این همه کتاب و رمان عاشقانه و... ولی افسوس عشق واقعی واقعا خیلی کمه.همه اش هم تقصیر دنیای مجازی نیست بیشترش تقصیر دنیای واقعی است باید روی دنیای واقعی و آموزش های خانه و مدرسه خوب کار شود باید در پول در آوردن ها تجدید نظر شود باید لقمه حلال سر سفره برده شود روشن کردن چراغ تو روز جای روشن مثلا حیاط زیاد ارزش نداره.ارزش نور وقتی به چشم میاد که تو جای تاریک نور روشن کنیم سخنرانی کردن برای مومن ها و نورانی ها مثل روشن کردن چراغ تو جای روشنه تو روز روشنه احسنت شنیدن از عالم ها وپاک ها هم همینطور نمیگم ارزش نداره اما ارزشش به اندازه جهاد در تهران وبخصوص بالاشهر آن که پر تاریکی و فساد شده و هدایت گمراهان آنجا و اصلاح آنها نیست.اصلاح تهران اصلاح ایران است
    پاسخ:
    تا حدود زیادی قبول دارم حرفاتونو
    مخصوصا اونجا که فرمودین : 
    همه اش هم تقصیر دنیای مجازی نیست بیشترش تقصیر دنیای واقعی است
    ________________________________________________________
    یه جاهایی رو هم اما خیلی حرفتونو قبول نداشتم دیدم بزرگواری تو خصوصی جوابیه ای براتون گذاشته ، برا اینکه حق کشی نشه نظر ایشونو عمومی می کنیم:

    حاج آقا اگه صلاح میدونین بفرمایین به دوستان که بالا شهر تهران همه فاسد نیستن و پر تاریکی و فساد نیس.شما که حوزه ی قائم واقع در چیذر کامرانیه رو میشناسین که حاج آقا هاشمی علیا(ادام الله ظله الوارف) رییسشن.بگین از همین شمال و درس اخلاق استاد،شهید آوینی ها ساخته شدن.یا همین هیئت رایت العباس(ع) که حاج آقا محمود کریمی توش روضه میخونن همین کامرانیه س.این نگاه های سیاه و سفید به شمال تهران ظلمه.ظلم هم بی پاسخ نمیمونه.من نمیگم آدم آشغال نیس ولی کی گفته جای دیگه آدم آشغال نداره و آشغالای شمال تهران بیشتره؟اینا اصلا تهرانو نمیشناسن و حرف میزنن.آوینی میخونن و به مجاورین مدرسه ی آوینی ساز فحش میدن!
    تظاهر ...
    پاسخ:
    تظاهر به دوست داشتن در حالی که ذهن و دل مشغول کس دیگه و جای دیگه ست ...
    بله درسته
  • گمـــــــشده :)
  • آخه الان تا حدود 90 درصذ از این شبکه ها استفاده منفی نکردم.
    اون ده درصد من باب بیکاری بوده و لاغیر
    الان هم اگه حذف نمی کنم من باب اینه اگه بیکار شدم بهترین سرگرمیه که می تونم داشته باشم.
    و کم خرج ترین وسیله برای باخبری از دوستان.
    پاسخ:
    بله امان از بیکاری...
    قسم به خدای حق.من قصد توهین به هیچ شخصی رو نداشتم من خودم رئیس گناهکارام من نگفتم همه ی مردم تهران یا بالاشهر آن فاسد و بدند من فقط گفتم فساد درتهران وبی حجابی در تهران زیاد شده گاهی گوشه ایش را برنامه بیراهه تلویزیون نشان میده ناراحت میشم آیا پایتخت کشور اسلامی باید این همه زن بی حجاب داشته باشه خود تلویزیون نشون میداد بعضی پسرهای پولدار نصف شب مزاحم ناموس مردم میشدن.این ها منو ناراحت میکنه من کاری به پاکان تهران ندارم فقط از پاکان وخوبان خواهش میکنم درپاک شدن و خوب شدن دیگران و گسترش حیا و عفاف و حجاب و غیرت تلاش کنند.امیدوارم هیچ وقت در مورد کسی ناعادلانه قضاوت نکنیم من به بزرگان وپاکان تهران هیچ توهینی نکردم.اصلا من غلط کردم
    پاسخ:
    سرورید شما 
    نفرمائید...

    گفتم اکثر اختلافات ما همینجور صوری و ظاهریه... یه کم که صحبت می کنیم می بینیم نه، حرفا یکیه...
    شمام الان حرف همون بنده خدا رو می زنین، ایشون هم قطعا می پذیرند که تهران از اون جهت که پایتخت کشور اسلامی به حساب میاد باید خیلی بهتر از اینه باشه که هست...

    موفق باشین و ملتمس دعا
    سخن زیبا سخن عالمانه و خوب و حق نوره چه میشه این نور را درقسمت تاریک روشن کنیم مثلا با حرفای خوب و حق و تأثیر گذارمان روی بی حجابی یا گمراهی انقدر اثر بگذارد که او به راه درست کشانده شوند آیا روشن کردن اینگونه نور ها و کم کردن تاریکی هاارزشمند نیست خوب نیست حاج آقایی که اومده بود برنامه ماه عسل حرف قشنگی زد گفت در اعدامی شدن خیلی ها فقط تقصیر خودشان نیست بعضی وقت ها تقصیر پدره بعضی وقت ها تقصیر خانواده و یا جامعه و یا کوتاهی معلم یا مسولان.من چه حرف بدی زدم مگه من میگم اونایی میتونن برن در اصلاح گمراهان تهران بکوشند.همان طور که بعضی ها رفتنه بودن ونزوئلا برای هدایت مردم اونجا چی میشه عده ای هم برن برای هدایت و کمک به اونهایی که خواسته یاناخواسته از راه راست خارج شدن.اگه میگم تهران چون اونجاپایتخت ماست جمعیتش زیاده و... آی عزیزی که منو متهم به فحش دادن کردی دلم رو بدجور شکستی تهمت بزرگی زدی جوابت با خدا
    پاسخ:
    نه البته
    من برداشت توهین نکردم از کلامشون...
    ایشون به دنبال این بود که قضاوتمون رو در مورد این شهر منصفانه کنیم ، و حرف درستی ام هست!
    نگیم تهرانی ها... تهران کلی آدم داره بد بد داره اما خوب خوب هم داره...

    بنده ازتون خواهش می کنم به دل نگیرین، مخصوصا این گپ و گفت ها که جهت اصلاحی داره و همه از روی دلسوزی داریم مطرح می کنیم...
  • اغراق در تصویری از ارتباطات مجازی
  • سلام این عکس اشتباست.امکان نداره لذتی رو با فضای مجازی ببریم که در فضای واقعی میشه برد.حالا چه آغوش باشه ، چه هر چیز دیگه ای که بنده با نامحرم ای هیچکدومش رو تجربه نکردم.
    پاسخ:
    سلام
    به نظر من کاملا درسته
    در واقع تأثیر زندگی مجازی رو بر زندگی حقیقی داره نشون میده...
    عشقی که به ظاهر این زن و شوهر به هم دارند، نتیجه تهییجات مجازیه، عشق حقیقی و برخاسته از دوست داشتن همدیگه نیست...

    البته حرف شما هم بجاست عشق حقیقی کجا و مجازی کجا؟ اما باید اذعان کنیم جامعه ما بدجور گرفتار این عشق های کاذب شده شاید جهت عمده ش تنوع طلبی انسان ها باشه...

    تشکر از نظرتون
  • نظر دهنده نظر قبلی
  • اوخ
    زن و شوهر بودن؟
    ببخشید من نمیدونستم.اون دو نفر واقعی؟!خب با این حساب حرف شما درسته.
    حالا من فکر میکردم این تصویر یعنی دو نفر از پشت رایانه تصور میکنند همدیگه رو در آغوش گرفتن دو نفری که با هم در فضای مجازی ارتباط نامشروع دارند.تخیلاتی شدم:)
    پاسخ:
    بله این دو مثلا واقعی هستند اما متصل به عالم مجاز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی