ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

منو ببخش پسر همسایه! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

منو ببخش پسر همسایه!

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۰۵ ب.ظ

شوخی؟! اونم تو این شب برفی بارونی؟!

از تو این تصویر نصفه نیمه که نمیشد چیزی رو دید! هر چه هم می گفتم بفرمایین کسی جواب نمی داد!!

رفتم پشت در خبری نبود

بار دوم خبری نبود

و عجیب تر اینکه ردّ پایی هم رو برفاب ها دیده نمی شد!!!

لابد میدونن امشب تنهام دارن سربسرم میذارن...

با یه چوبی چیزی از دور دکمه رو می زنند و در میرن!!

آره حتماً اینجوره!!!

اما داشت جدی جدی ترس برم میداشت... مخصوصا که روز قبلش در جلسه ی پرسش و پاسخ و در جواب خانمی که میگفت خونه مون جنّ داره و شبا میاد منو اذیت می کنه، خیلی جدی گفتم:

خیالاتی شدین خانم! بدونین و آگاه باشین که جن مثل انسان خوب و بد داره، جنّ خوب که به اقتضای خوبیش نمیاد به کسی صدمه بزنه!

جن بد هم که رئیسشون شیطانه و شیطانم که دیگه شیطانه طبق فرمایش خدای خالق جن و انس، تسلطی بر بندگان مؤمن و متوکل الهی نمیتونه داشته باشه!!

إِنَّهُ لَیْسَ لَهُ سُلْطَانٌ عَلَى الَّذِینَ آمَنُوا وَعَلَى رَبِّهِمْ یَتَوَکَّلُونَ (99) نحل -

تو اون هوا پشت در قایم شده بودم و به مجرد زنگ سوم خودمو انداختم بیرون!!

بچه ی همسایه بود که زیر بارش شدید گوله کرده بود و به سرعت داشت خودشو به درب نیمه باز خونه شون می رسوند!

خیز برداشتم و خودمو انداختم جلو پاش!!!

ـ ‌بله!! فرمایشی بود؟!

سرشو به نشانه نفی به این طرف و اون طرف چرخوند و گفت: 

چی؟! من الان دارم از بیرون میام!!

خُب چه میشد گفت؟؟!

با همسایه که نمیشه درافتاد!

یه لااله الا الله و یه تکان سر!!

برگشتم...

دمی که می خواستم وارد خونه بشم یهو صدای ممتدّ زنگ برای بار چندم بلند شد!!

وااااای خداااااای من!

یعنی بحث مزاحمت نبوده؟!

مشکل احتمالا از آبی بوده که به داخل قوطی نفوذ و ایجاد اتصال کرده بود!

آیفون رو خاموش کردم و صبح که روشن کردم مثل قبل درست کار می کرد.

اما تا خود صبح داشتم به این فکر می کردم که چرا ما آدما اینجوریم؟؟؟!

راحت احتمال خطای همدیگه رو میدیم و احتمال خطای صنعت رو اما هرگز !!!!!


+ منو ببخش پسر همسایه!

  • محمد تدین (شورگشتی)

اشتباه

مزاحمت

پسر همسایه

نظرات  (۳)

به جون خودم اولش حدس زدم از اتصالی زنگه و آب توش رفته
چون که توی این دو سال دو سه بار همچین اتفاقی برای زنگ
درب خانه ی ما رخ داده و ما دیگه برامون عادی شده این چیزا

دیشب هم تنها بودم و هی صدایی میومد شبیه به چک چک
آبی که از سقف میریزه روی فرش خونه و این منو کنجکاو کرد
یه چرخی دور شیار های سقف خونه که زدم دیدم خبری نی!

بعد که فکر کردم لابد دلیلی داره این شبیه همون صدای زنگ
و با خودم گفتم پس چرا قبلا این صدا به گوشم نمی رسید؟!

و دلیل قانع کننده ای پیدا کردم.به خودم گفتم علی این صدا
بخاطر این قبلا به گوشت نمی رسید که صدای تلویزیون بود.
الان تلویزیون رو روشن کن ببین اگر صدا قطع نشد و بنابراین
به این نتیجه رسیدم که این صدا که همیشه هست اتفاقی
نیفتاده بود تا به حال پس بعد از این هم اتفاقی نخواهد افتاد
(حالا صدای هر چی کههست...مهم اینه که خطری نداره).

حالا میدونید صدای چی بود وقت خواب که رو به سقف نگاه
می کردم دیدم دریچه کولر رو که بابام نایلونی کشیده تا هوا
از بیرون نیاد باد اون نایلون کیسه فریزر رو عقب و جلو میبرد.
پاسخ:
خوب چون فرمودین براتون پیش اومده حدس زدین و حدستونم درست دراومده اما برا من اولین بار بود اتفاق می افتاد!

خاطره شما هم قشنگ بود... 
اتفاقا بچه ها هم زیاد می پرسند میگن شبا یه صداهایی میشنویم که تو روز نمی شنویم.. خوابای بد می بینیم...
میگم: اون صداها تو روز هم هست ولی چون سروصدای اطراف زیاده نمیشنوین!
روز و شب هیچ فرقی با هم ندارند جز اینکه یکی تاریکه یکی روشن
و بهشون توصیه کردم اینجور موارد پا بشن و لامپو روشن کنند و بگردن دنبال منشأ صدا...
قبول نمی کردند!
گفتم: شبا صدای تیک تاک ساعتتونو میشنوین؟! گفتند بله
یکی گفت عین پتک تو کله م می خوره انگار!
گفتم: روز چی؟! گفتند نمیشنویم!!!
گفتم اینم دلیل حرف من!
  • دچــ ــــار
  • تیتر رو ته متنم باید بیاری :))
    ولی همون جن بوده ها !
    پاسخ:
    آوردم....

    خخخخخخخ ...
    چی می گفتیم؟!!!
  • چشم به راهم ...
  • عجب...
    از جن و بسم اله رسید به مشکل فنی
    جالب بود :)
    پاسخ:
    کاملترش اینه که بگیم:
    از مزاحمت و جن و بسم الله...

    ممنون از شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی