ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

پای ضریح :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

پای ضریح

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

زن جمعیت رو با تمام توان از هم شکافت!

بچه خردسالشو چسبوند به ضریح!

مامانی! حالا از امام رضا هرچی دوست داری بخواه!

دخترک در حالی که پیشونیش به ضریح فشار می خورد و از هیاهوی جمعیت وحشت کرده بود گفت:

امام رضا! لطفا هرچه زودتر منو به خونه مون برگردون!!!

  • محمد تدین (شورگشتی)

ضریح

هجوم

نظرات  (۱۵)

  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • آخ بدجور دلم کرده هوای رضا 

    التماس دعا....
    پاسخ:
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی
  • سیّد محمّد جعاوله
  • جالب گفت
    ای کاش هممون این دعا رو بکنیم
    ای کاش ما رو بگردونی خونمون
    پاسخ:
    عقل بچه اونقد قد نمیده که شما می فرمائین.
    بچه گاهی بخاطر کارهای ما از دین و اماکن دینی فراری میشه. فقط یه چیز میخواد: اونجا نباشه و هرجا شد شد!!!

  • سرباز جامانده
  • ترجیح میدم باب الجواد بشینم. کاش مردم میفهمیدن لازم نیست حتما دستشون به ضریح برسه
    پاسخ:
    صحیح

    اشهد انکم ترون مقامی و تسمعون کلامی...
  • چشم به راهم ...
  • چه زیارتی!!!
    پاسخ:
    در ثواب زیارات داریم:
    من زاره عارفا بحقه...
    و باید بگیم بسیاری از زیارتهای ما خالی از معرفت و شناخت هست...
  • یا فاطمة الزهراء
  • من با اینکه عاشق امام رضام بشدت مخالفم که حتما باید دستم به ضریح برسه :/ اصن که چی؟ -_-
    پاسخ:
    واقعا! اصن که چی؟!
    امام رو مثل یه مرغی کردیم تو قفس ضریح!!
    باید حتما بریم اونجا سلام بدیم و عرض حاجت کنیم؟!
    :( صحیح... اما زیر گنبد کنار قبر مطهر بودن حس دیگه ای داره.. کاش مثل حرم اقا امیر المومنین خادم ها با ترتیب مردمو راه می انداختند تا همه بتونند زیارت کنند از نزدیک... یا امام رئوف
    پاسخ:
    نزدیکی مکانی به قیمت بی ادبی به ساحت امام و آزار زائرینش توجیهی نداره، بله در غیر آن جای حرفی نیست...
    (: دلم حرم خواست
    پاسخ:
    نصیبت ان شاءالله
  • دختر مسلمان
  • سلام
    یاد بچگیم افتادم ! طرف خانوما به قدری برام وحشتناک بود که با گریه نمیذاشتم مامانم بره سمت ضریح ! 
    سال پیش که رفتم بدون اینکه برای کسی مزاحمتی ایجاد کنم تو فاصله مناسبی ایستادم و از همونجا دلمو وصل کردم به امام عزیزم و خدا میدونه چه لذتی داشت !...
    فرهنگ مردمونو در این مورد اصلا نمیپسندم!!!
    پاسخ:
    سلام و درود بر شما.
    همینو میخواستم بگم که شما تجربه ش کردین...
    خیلیا با همین دست زدن...جوری وصل شدن که دیگه جدا نشدن!
    بعد نماز صبح معمولا اونقدر شلوغ نیست که دیگران اذیت شن!
    پاسخ:
    خیلیام از همون دور وصل شدند که وصل شدند...
    البته بله به قول شما آدم برنامه ریزی بکنه که بتونه قرب مکانی رو هم داشته باشه که چه بهتر
  • بابا لنگ دراز
  • طفلک
    پاسخ:
    ...
    منم سعی میکنم دستی برسونم راستش.
    ••
    پاسخ:
    -----
    عید که رفته بودیم حرم امام رضا(ع) یکی وقتی تو صحن نشسته بودیم اومد و مصاحبه کرد و سوالاتی پرسید مبنی بر رضایت ... و مادرم گفت : حرم خیلی شلوغ بود و با اینکه چند بار رفتم نتوانستم حتی نزدیک ضریح شوم.
    کاش می شد صف درست می کردند.
    و در جواب : خانم مصاحبه کننده گفت این کار را یک بار انجام دادند ولی به قدری صف زیاد شد که خیلی وقت مردم هدر میرفت شاید ساعت ها و به این علت خود مردم ناراضی بودند و اوضاع به حال اول برگشت.

    خودمونیم نمیگم ضریح خوب نیست خوبه ولی حرم بهتره.
    من خودم وجدانا از حرم بیشتر خوشم میاد و وقتی داخل صحن ها میشینم آرامش بیشتری بهم دست میده و ارتباطم انگاری موثر تره.

    براستی چی میشه که با اینکه حرم این همه وسعت داره و همه میدونیم روح امام رضا (ع) مهمتر هست ولی باز فقط اصرار داریم از نزدیک ترین جا به ضریح باهاش حرف بزنیم.

    کاش هر کس یه گوشه ای رو انتخاب می کرد توی حرم برای خلوت کردن با امام رضا(ع).

    نمیخوام کسی رو زیر سوال ببرم یا تو ذوق کسی بزنم ولی اینکه تلفن رو برداریم و زنگ بزنیم به فامیل بگیم الان گوشی رو به حرم و نزدیکشه هر چی میخوای بگو این هم درست معادل همینه که بگیم الان ضریح رو بروی ماست و هر چی بخواهیم اینجا حتما یا بهتره بگیم.
    آخرش دیگه زیاده روی کردم خب اینم یه نوعشه...
    شاید اگر زنگ نزنند به کسی اونها یادشون نیفته و بهونه ای میشه که با امام رضا صحبت کنند.
    ابراز احساسات می کنند دیگه با زنگ زدن به هم.
    پاسخ:
    داداش علی!
    خوبی؟ دلتنگت شده بودم!
    یاد اشعار بلاگ بخیر.
    خیلی خوب فرمودین احسنت، مخصوصا اینجا رو:
    خودمونیم نمیگم ضریح خوب نیست خوبه ولی حرم بهتره.
    من خودم وجدانا از حرم بیشتر خوشم میاد و وقتی داخل صحن ها میشینم آرامش بیشتری بهم دست میده و ارتباطم انگاری موثر تره.
    سلام.حدس زدم همینو بگی محمد آقای عزیز.دوست خوب من.ممنون.
    پاسخ:
    سلام.
    بی تعارف گفتم...
    امیدوارم همیشه روبراه باشی
    حدس میزدم بگید دلم تنگ شده منم دلم یادتون رو کرد
    منم چقدر دلم برای نظر دادن تو وبلاگتون تنگ شده بود.
    خلاصه که ممنون اما وجدانا از شعر خسته شده بودم:|
    خداییش فقط شما بعضی حرفای منو مهم تلقی میکنین

    پاسخ:
    حالا شعر لزوما نه ، اما یه وبلاگی که گاهی درد دلی توش بنویسین بدکی نیست...
    آره
    اتفاقا منم که اولین بار مامانم منو رسوند به ضریح گفتم یا امام رضا فقط منو نجات بده از اینجا
    خخخخخخ
    ولی از اون موقع دیگه تا حالا سعی نکردم برم
    بیشتر مردم اذیت میشن
    هول بدیم که چی بشه


    پاسخ:
    صحیح...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی