ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

چه کنم تو خوابم بیاد ؟!!! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

چه کنم تو خوابم بیاد ؟!!!

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ب.ظ

خیلی دلم سوخت!

سی و چند ساله دیده می شد!

کنارم نشست!

با حزنی عمیق، سر به گوشم برد و گفت:

حاج آقا! به خدا دلم براش یه ذره شده!

چه کنم ، تو خوابمم نمیاد!

فکر کردم باز قصه ، قصه پرتکرار عشق یه طرفه ست!

سرمو پایین انداختم!

گفت: سه سال بیشتر نداشت!

خیلی ناز بود!

چند ماهه فوت کرده!

داغونم داغون!

سرمو بالا آوردم:

کی رو میگین:

- دخترم رو !! ساجده م رو !!

دلم ریخت! نشستم پا صحبتش از اول تولد تا لحظه مرگشو برام تعریف کرد!

عکسشو نشونم داد که کاش نداده بود!

حالا منم عقده کرده بودم!

وقتی اشکش جاری شد که گفتم:

یه قولی بهم میدی؟!

گفت: چه قولی؟

گفتم: از این به بعد فقط و فقط بهش بگو: رقیه !!!

از ته دل صدا زد: یا حسین!!


و بعد آدرس مفاتیحو بهش دادم:

هرکس خواسته باشد در خواب ببیند یکی از پیغمبران و امامان (ع) را یا یکی از مردمان یا والدین خود را :

بخواند ... سوره شمس و لیل و قدر و کافرون و توحید و ناس و فلق ؛

و بعد صد مرتبه سوره توحید و صد مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد ؛

و با وضو بخوابد بر شانه راست ؛

ان شاء الله خواهد دید آن را که اراده کرده است.


در نسخه دیگری ست که اعمال فوق را هفت شب بجا آورد بعد از قرائت این دعا:

اللهم أنت الحی الذی لا یوصف و الإیمان یعرف منه ، منک بدت الأشیاء و إلیک تعود ما أقبل منها کنت ملجأه و منجاه و ما أدبر منها لم یکن له ملجأ و لا منجى منک إلا إلیک فأسألک بلا إله إلا أنت و أسألک ببسم الله الرحمن الرحیم و بحق حبیبک محمد صلى الله علیه و آله سید النبیین و بحق علی خیر الوصیین و بحق فاطمة سیدة نساء العالمین و بحق الحسن و الحسین اللذین جعلتهما سیدی شباب أهل الجنة علیهم أجمعین السلام أن تصلی على محمد و آل محمد و أن ترینی میتی فی الحال التی هو فیها


و باز وارد شده :

هرکه بخواهد خواسته خود را در خواب ببیند در وقت خواب هرکدام از سوره های زیر را هفت مرتبه بخواند:

شمس ، لیل ، تین ، توحید ، فلق ، ناس

و وضو گرفته با لباس پاک و در مکان پاک ، مانند مردگان بر شانه راست بخوابد و خواست خودش را مد نظر داشته باشد اگر در شب اول ندید در شبهای بعد خواهد دید و از هفت شب تجاوز نمی کند - گفته شده مجرب است -

- برگرفته از مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی -


+ دلم هوای بابامو کرده !

شما دوس دارین کدوم از امواتتونو میشد ببینین؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی