ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

ای لعنت.... :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

ای لعنت....

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۷ ب.ظ

لذت می بردم وقتی بعد از ایراد سخنرانی ها، مداح میکروفونو به دست می گرفت و می گفت:

« با تشکر ویژه از خطیب توانا حضرت حجةالاسلام والمسلمین حاج آقا شورگشتی که با بیانات شیوای خودشون ما رو به فیض اکمل رسوندن! »

جلسه ختمی بود...

سخنران جلسه منبر ضعیفی رو ارائه می داد...

تمام مدت جوش می زدم که ای بابا! حالا که به پای مرده ای ، جمعیتی اومدند لااقل یه چارتا مطلب خوشگل می گفتی!

علمشو نداری، توانایی شو نداری، میذاشتی خوب من می رفتم !!!!

تو همین افکار بودم که منبر تموم شد و مطابق معمول، مداح میکروفونو به دست گرفت و گفت:

« با تشکر ویژه از خطیب توانا حضرت حجةالاسلام والمسلمین حاج آقای... که با بیانات شیوای خودشون ما رو به فیض اکمل رسوندن!!! »

اصلا پَرم ریخت!!


بیرون که اومدم یه وانتیی داشت صدا می زد: « ضایعاتــــــــــــی »

گفتم: منم یکیش!!!

بنده خدا نمیدونست جریان چیه، فقط برّوبرّ نیگام می کرد!!


مداحها و امان از مداحها!!!!

میکروفون به دست ها و امان از میکروفون بدستها!!

و امان و صد امان البته از کسانی که تا میکروفون به دستی میبینن شیرین بازیاشون چند برابر میشه!

جایی رفته بودیم به گمانم فرماندار محل بود وارد مسجد شده به جای ابراز احترام به مردم، برا مداح خم و راست می شد!!!

و خوب بله مداح هم کم نگذاشت: با تشکر وسپاس بیکران از فرماندار مردمی ، محبوب و پرتلاش شهرمان ، جناب مستطاب مهندس ...!!!

ای لعنت...


+ ممّدم

  • محمد تدین (شورگشتی)

خطیب توانا

فرماندار

مداح

میکروفون

نظرات  (۱۴)

با همه قسمت حرفا موافقم ب جز جایی ک میگی میزاشتی من برم بالا !! همین ک فکر میکنی از اون بهترین اشتباه بزرگته

http://jorda.ir
پاسخ:
گاهی جمعیت زیادی به یه بهونه ای جمع شدند
فرصت تبلیغ هم مثلا فراهم
چند نفر هم میتونن این وظیفه رو به عهده بگیرند
به نظر من اینجا اصل تبلیغ مهمه، نه فرد.
گاهی به این عنوان که این فامیل میته، دوست خانوادگی میته، فلان سمت مهم رو داره، روضه خونیش خوبه و ... فرصت ها رو می سوزونیم!
من پامنبر کسی بشینم و ببینم حرف برا گفتن داره، لذت می برم! ولی ...

الانم دوستان دارند کار تبلیغی و فرهنگی می کنند، تو این کار اشخاص نباید برامون مهم باشند و مهم اصل کاره!
ولی از شما می پرسم آیا اینجوره؟! آیا رقابت و حسادت و ... هست یا نه؟! آیا تنگ نظری هست یا نه؟!
همینه که کارامون برکت نداره!!
نمیدونم شاید این حسی که من آن روز پیدا کردم رو بشه تصحیح و ترمیمش کرد شاید هم آنجور که شما گفتین مذموم بوده باشه!!
در هرحال داریم درسای زندگی رو بازگو می کنیم...

ممنون از حضورتون
  • یا فاطمة الزهراء
  • خب شما نباید مغرور میشدین
    توی فرهنگ ایرانیا تعریف و تعارف الکی زیاد هست
    پاسخ:
    مهم انتقال همین نکته ست که به تعریف این واون نگاه نکنیم - و خیلیامون نگاه می کنند - مخصوصا به تعریف اونا که شغلشون مدح و ثنای این و اونه و نونشون رو اینجور جور می کنن!!!
    حرفم اینه باید بریم به سمت اصلاح این رفتارهای نفاق گونه و چاپلوسانه. مخصوصا تو مجالسی مثل مجالس ختم. 
    درست دقت کنیم تو بزرگ و کوچک کردن افراد!
    آبجی جون! بحث مغرور شدن یه چیزه و بحث بازخورد فعالیت یه چیز دیگه. اولی نکوهیده و دومی پسندیده ست. و من خوشحالیم ایشالا رو این جهت بوده...
    منم با جردا موافقم
    http://daynasor.ir/
    پاسخ:
    خوب یه جورایی منم با شما موافقم!! خخخخخخ
    اگه دو تا دکتر باشند و یکی مریض رو تحویل بگیره و بزنه درب و داغونش کنه، دومی افسوس بخوره کاش به دست من میداد چه جوری معنا میشه؟!!!
    نگاه من به قضیه یه همچین نگاهی بود، شایدم از اون دومیه هم کاری ساخته نبوده ولی این فکر به ذهنش میاد چون احساس مسئولیت می کنه!

    در هرحال دعا بفرمائین
  • گمـــــــشده :)
  • جشن فارغ التحصیلیمون بود
    مجری از همکلاسیای خودمون بود
    هی هر یک دقیقه یه بار می گفت ورودیای 88 به حق دانشجوهای خاصی بودن
    خنده دار ترین جک جشن رو می گفت
    :|
    پاسخ:
    آهان شما درک می کنین که من چی میخواستم بگم!!! خخخخخخ
    البته تو جشن فارغ التحصیلی معمولا شوخی کنایه زیاده و شاید از اون باب می گفته ولی مجلس ختم که دیگه همه چی رسمیه!!!
    جالب بود.
    پاسخ:
    سپاس
    شعر : چاپلوسی! شاعر : عباس خوش عمل کاشانی


    در جهان طرفی نمی بندد کسی با چاپلوسی



    آدمی را خوار می سازد به دنیا چاپلوسی



    بهر تعظیم شعایر خم شدن خوب است اما



    کرنش نامرد مردم بد بود با چاپلوسی



    هادم شخصیت است و عزت و آزاد مردی



    دشمن حریت است و دین و تقوا چاپلوسی



    از ترقی باز می ماند هر آنکو با تملق



    کسب روزی می نماید می کند یا چاپلوسی



    عین نادانی است بهر لقمه ای نان صبح تا شب



    بی سبب منت کشیدن بی محابا چاپلوسی



    می کند آیینه ی شفاف دلها را مکدر



    باز می دارد ز حق گفتن زبان ها چاپلوسی



    سد راه پیشرفت آدمی در کسب دانش



    هست حتی ای خردمندان دانا چاپلوسی



    هیچ «جمع»ی نیست مستظهربه«تقسیم»عدالت



    تا نمی گردد به «ضرب»فکر «منها» چاپلوسی



    رنگ آسایش نخواهد دید و آرامش نیابد



    آن که پا تا سر فریب است و سراپا چاپلوسی



    در اداراتی که حاکم بر ضوابط شد روابط



    رنگ می بازد شرافت گردد احیا چاپلوسی



    هیچ قانونی نخواهد بود پا بر جا و محکم



    در جماعات بشر تا هست بر جا چاپلوسی



    مرد دنیادار بی رحم و مروت می پسندد



    از فقیر بینوا البته تنها چاپلوسی



    ناتوان باش و تهیدست و یقه چرکین و مفلس



    لحظه ای اما مکن نزد توانا چاپلوسی



    در تنور آتش ار افتد همه جایش بسوزد



    بر نمی تابد جناب «شاطر» ما چاپلوسی.

    از(www.irafta.com/showtext.aspx?id=5822)
    پاسخ:
    قشنگ بود و بجا.
    ممنون
    البته از حق نگذریم؛هر کسی خیلی از کسی تعریف تمجید کرد لزوما چاپلوس نیس
    ستایش و مدحی که در خور کسی باشه دیگه چاپلوسی نیست و همان مدح است.
    +
    میثم مطیعی عالیه.
    پاسخ:
    بحث البته مداحی اهل بیت نبود
    هرچند مدح اهل بیت هم بی ضابطه نمیتونه باشه

    + بعضی مداحی ها جز وهن اهل بیت و مذهب نیست! بعضی مداحی ها اسم اهل بیت رو اگه ازش برداری میشه ترانه! بعضی مداحی ها خیلی دیگه سیاسیه - از نوع مخربش - و ...
    خواهش می کنم محمد آقای گل :)
    پاسخ:
    سپاس داداش گلم!
    ممدآقا انگار تا حالا مستمع افاضات رفقا نبودید! :)

    چندسالی هست که به توفیق الهی خطبه های نمازجمعه تهران رو گوش میدم، خب میدونید که تهران مثل شهرستانای دیگه یه خطیب نداره و هر هفته امام جمعه عوض میشه. خطبه های بعضی از این بزرگوران فوق العاده است و برخی نه اما مجری برنامه قبل از شروع خطبه هر کدوم میگن توجه شما را به خطبه های عالمانه و تحقیقی و ... حضرت آیت الله ... جلب میکنم، یه چیز مشابه همون عبارت مداح شما
    روزای اول من خیلی تعجب میکردم چرا هم برای آقای الف اینو میگن هم برای آقای ب؟
    حق دارید با این تعاریف آدم گیج میشه اما فرمایش حضرت امیر به داد میرسه که بر دهان مداح خود خاک بپاشید حالا نه خاک بپاشیم که اعتنا نکنیم و تو خلوت خودمون ضد حال بزنیم
    بازخورد رو نباید از این افراد گرفت، اهل فن باید نظر بدن
    از کامنتای ما غفلت نکن حاجی :) (عقده شده بود ، دلمون خواست خودمان را کمی تحویل بگیریم)
    تو بازخورد باید کفه توجه به انتقادها بیشتر از تعاریف باشه

    جمع شدن بساط این مدل تعریفا رو باید از خود شروع کنیم و راه تعریف دیگران از خود را سد کنیم مثل همون کاری که حضرت آقا در دیدارهای چندسال اخیر داشتند و به برخی تمجیدها و شعرها انتقاد کردند یا رفتار حضرت امام در قبال تعریفی که جناب (اسمشان یادم نمیاد) در یک دیدار عمومی داشتند
    پاسخ:
    صحیح است بزرگوار!
    یه سر شوخی یه سر جدی بود برای بیان حال و هوای مدحهای مداحینمون!

    تشکر بسیار
    ملتمس دعا
    سلام علیکم حاج محمد آقا
    ای بابا...می ترسم که مداحا اصلا گوش نکرده باشن چه به منبر شما و چه به منبر اون بنده خدا... امیدوارم صرف فرق نگذاشتن باشه...
    و ما ادریک ما المداح؟ :) البته همه مداحا هم که نه... مداح میشناسم که منبرای خودش قابل استفادست...
    تذکر خوبی بود...
    با تشکر ویژه از شما محمد آقا که ما رو به فیض اکمل رسوندین ؛))) (صرفا جهت مزاح)
    پاسخ:
    سلام علیکم بزرگوار اخوی من!
    خخخخ یادم اومد از یکی از دوستان:
    بنده خدا می گفت مسجدی منبر رفتم
    فرداش نرسیده بودم مطالعه کنم با ترس و لرز همون منبر رو مجدد عرضه کردم.
    خودم  رو آماده اعتراض کرده بودم که دیدم تشکر می کنند و عجب منبری بود و...
    بنده از شما متشکرم و به دعاهای شما محتاج

    اون قسمت ضایعاتی خیلی به من مزه داد!
    البته جسارت نشه ها! با فرضِ خودم تو این موقعیت عرض کردم

    حاجی اگر جای شما بودم این نقد رو از زبان شخص ثالث و کلی بیان میکردم
    البته یقینا این متن ناشی از صفای باطن شما نوشته شده و اون ممدم آخر متن هم خیلی چیزا رو حل میکنه
    پاسخ:
    قابل نداشت...
    http://www.yjc.ir/fa/print/5467800

    حاجی این مطلب با شاخ و برگهای خوبی که خودتون اضافه میکنید میتونه دستمایه ای برای یه سخنرانی تون با حضور همون مداح باشه و به لطف خدا این اصلاح و رشد متقابل در اون دیار به دست شما به سرانجام برسه و از جلسات شما شروع بشه
    همون دعایی که تو ماه مبارک از خدا التماسش میکنیم که اللهم تجعلنی ممن تنتصر به لدینک و لا تستبدل بی غیری
    پاسخ:
    بسیار زیبا بود...
    سپاس
  • خادم الحسین
  • سلام حاج محمد آقا
    درست میفرمایید
    از جوابتون به جردآ فهمیدم منظورتونو

    پاسخ:
    سلام و سپاس.
    دعا کنین...
  • 5009::پارت::2364
  • 4107محمد * شـــــــــورگشتی * درود
    مطلب ای لعنت.... شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
    من کارشناس فروش شرکت تبلیغاتی پارت چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین چه در زمینه آگهی و چه کارهای چاپی خوشحال میشیم کمکتون کنیم

    این آدرس سایت ماست:
    www.partchap.ir
    اینم شماره تماسمون:
    02188756411-1863
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی