ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

تلخآزمون! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

تلخآزمون!

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰ ب.ظ

تلگرامم اومده

بعد کلی خوش و بش :

حاج آقا! جایزه مسابقه ی حوزه چیه ؟!

اول نگرفتم چی میگه، بعدش که نوشت «روز جمعه» فهمیدم منظورش آزمون ورودی حوزه است!!!

(کی وعده جایزه بهش داده نمی دونم!! چون تا جایی که ما می دونیم تو حوزه و تو این آزمونا از این خبرا نیست!! خخخخخ)

جالب ترش اینه که بعد از گرم گرفتن ما و ردّ و بدل کردن جوک و طنزی ، خیلی جدی پیام داده :

حاج آقا! نمیشه سؤالات رو بهم بدین؟!!

گفتم :

سؤالات رو که ندارم ، ولی اگه داشتم و بر فرض که بهت می دادم، قبول هم که می شدی بهت نمی چسبید، درسته ؟!

جواب داد : نه!!!

گفتم واقعاً :

آره خوب !!


شگفت موجوداتی هستیم ما آدما !!
آیا اینچنینه‌ ؟!

خودمون می دونیم نمره ی الکی گرفتیم و خوشحالیم ؟!!

به چیزی که نداریم و مردم فکر می کنند داریم، افتخار و مباهات می کنیم ؟!!


اگه قصه این باشه ، واویلا به امروز و صد واویلا به فردای ما!!

+ گفتیم ما هم به این جامعه مفلوک خدمتی کرده باشیم‌ !!
این هم راهی جدید برا تقلب دخترامون : (اگه بلد نبودین یاد بگیرین)



  • محمد تدین (شورگشتی)

آزمون

تقلب

حوزه

نظرات  (۱۵)

  • بابا لنگ دراز
  • اصن امتحانی ک با تقلب قبول بشی یه چیزه دیگه س
    پاسخ:
    امان از تجربه !!! خخخخخ
    با عرض سلام 
    جالب بود 
    متشکرم 
    پاسخ:
    سلام و تشکر
  • سیّد محمّد جعاوله
  • ما آدما ای کاش تو کارای خوب از هم تقلب میکردیم
    پاسخ:
    اون وقت البته اسمش تقلب نبود دیگه!!!
    تقلب تو عرف ما بار منفی داره...
    بله کاش کارای خوبو به همدیگه می رسوندیم و از همدیگه می گرفتیم...

  • معصومه صادقی
  • استعداد تقلبم صفره باور کنین
    خخخ
    اما بعد از این که برگم رو میدم نمیدونم چرا همه از من تشکر میکنن
    همکلاسیای من استعداد خوبی دارنبه جای من تلافی میکنن

    پاسخ:
    بخش اول کلامتون که شکر داره .
     بخش دوم اما توبه !!! (آخه کمک به بدی هم مثل خود بدی بده!! )
     جامعه که در حال پیشرفت باشه تقلباشم پیشرفته میشه..


    پاسخ:
    پیشرفت؟؟؟!!!
    بله دیگه...
  • معصومه صادقی
  • ممنونم از توضیحاتتون حاج اقا
    پاسخ:
    خواهش گرامی!
    هنوز یادم نمیره که توی دانشگاه امتحان یکی از دروس رو تا صفحه 30 خونده بودم و همش با حسرت به برگه پر یکی از دختران که یک صندلی با من فاصله داشت نگاه می کردم.
    آخرای آزمون بود که دیگه داشتم مجبور میشد بخاطر خالی بودن بیش از نیمی از برگه ازش درخواست کنم برگه اش رو طوری بگیره که من ببینم ... منتظر بودم که ناظر جلسه آزمون از کلاس بره بیرون چون دم در ایستاده بود و ما چند نفر هم مطمئن بودیم آخر جلسه چیزی به ذهنمون  نمیرسه.
    ناظر رفت به بهونه چایی گرفتن و با اینکه میدونست همه آماده تقلب هستند کلی سفارش کرد که بالا غیرتا وجدانا تقلب نکنید و ... !
    من که جلوی کلاس بودم تا صدای پچ پچ چند نفر آخر کلاس رو شنیدم جرأت پیدا کردم که از دختره که نزدیکم بود بخوام دستش رو از رو ورق برداره تا کامل ببینم سوالات پایین برگه اش رو چجور جواب داده... .
    تا خواستم بهش بگم هنوز دهنم باز نشده بود که برگشته به من میگه:


    (◑.◑)ببخشید سوال 2 چی میشه؟


    ⊙_☉منم زودی جوابشو گفتم به امید اینکه بعدش بهم برسونه.


    هه چی فکر میکردم چی شد
    یعنی تا نوشت تیز پا شد رفت.๏̯̃๏
    اصلا یه تشکر مختصر هم نکرد!
    پاسخ:
    خخخخخ
    اینو میگن نمونه بارز دماغ سوختگی!!!

    ولی مزدتو که داد دیگه:
    همون نیگاه قشنگه پر التماسش دیگه!!
    همون وقتی که با ناز و ادا گفت: ببخشین سؤال دوم چی میشه؟!!!
    هیچوقت لوازم بهره از تقلب از دست دیگری یا مثلا گرفتن سؤالات امتحانی از کسی پیش از آزمون رو نداشتم-البته دومی اصلا برام پیش نیومده تا حالا-بس که بی اعتمادم به همه و البته وسواس!کلا اگه قسم بخوره طرف بازم احتمال اینکه اشتباه کرده باشه یا سؤالا رو عوضی بده ولم نمیکنه.ترجیح آنی من اینه اراجیف محتمل خودمو بنویسم تا جواب درست محتمل یکی دیگه رو.
    پاسخ:
    کار درست به این میگن.
    لااقل اگه اشتباه بود، فحش نثار این و اون نمیکنی!!! خخخ
  • معصومه صادقی
  • من که بهشون نمیرسونم خودشون نگاه میکنن برگم رو
    منم موندم کی اینا از روم نگاه میکنن متوجه نمیشم
    گفتم که استعدادشون خوبه:-)

    پاسخ:
    پس شاید سربسرتون گذاشتن و نگاهی هم نبوده!!!
  • یا فاطمة الزهراء
  • برای تقلب آیه 9 سوره یس عالیه... :/
    پاسخ:
    خخخخخ
    چشم کورکنی:
    وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ
    عجبا...
    خدا خیرت بده همیشه مطالب جالب و قابل تأمل میذارید
    امشب که کلی از حرف اون بنده خدا خندم گرفت
    ما به چیزی که نداریم و مردم فکر می کنند داریم، افتخار و مباهات می کنیم ؟!!

    تهش چی میشه خدا میدونه ...
  • سعید پارسا ارسنجانی
  • سلام
    تبریک به خاطر برتر شدنتون
    هر کاری می خواهی بکن. دلت پاک باشه...آیا امکان داره؟
    این مطلب رو میتونید در وبلاگ بنده ببینید
  • علی رضا عظیمی راد
  • سلام
    موردی را اشاره کردید که مبتلا به اون تو جامعه ما زیاد شده
    متشکرم
    پاسخ:
    سلام.
    بله متأسفانه، ان شاء الله که مؤثر واقع بشه...
    وقتی مراقب جلسه دوست داره با تقلب نمره بیارن کاری از کسی ساخته نیست...

    ابتکار لاک ناخن برای تقلب خیــــــــــــــــــلی حوصله میخواد همون وقتو میذاشت میخوند...خخخخ

    جالب بود
    موفق باشید
    پاسخ:
    عجب!!!
    مراقب هم همینو میخواد؟!
    اون وقت اون دقیقا مراقب چیه؟!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی