ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

دوستی دختر و پسر :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

دوستی دختر و پسر

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۷ ق.ظ

دوستی دختر و پسر

  • محمد تدین (شورگشتی)

دختر و پسر

دوستی

نظرات  (۳)

بنظرم دختر و پسر اولین باری که با هم از نزدیک آشنا میشن باید فقط خواستگاری باشه.
با حضور پدر و مادر هر دو طرف یا حداقل پدر و مادر دختر غیر از این باشه سرانجام نداره|:
پاسخ:

 آغاز آشنایی دختر و پسر  در جمع خانواده باشد که اگر به ازدواج ختم شد ، بعدها آنها را گرفتار سوء ظن و بد دلی نسبت به همدیگر نسازد.

اما پس از طی آن مرحله ، گپ و گفت و دیدارهای قبل ازدواج بین آن دو ، تبادل خواسته ها و نظریات حتی دیدن بیش از مقدار معمول و متعارف امری ست که در دین مجاز شمرده شده و جلو برخی بهانه های احتمالی را هم خواهد گرفت.

به امید خوشبختی همه جوانان

  • گیسو شریفی
  • سلام 

    بله پاک میشه 
    با الکل زرد و لاک پاک هایی ک داخل داروخونه ها هس و هزارتا چیز دیگه

    ولی من احساس میکنم شما منو مسخره میکنید 

    ولی من با اینکه نماز میخونم بین نماز صح تا نماز ظهر بعضی ماقع مثل امروز لاک میزنم و برا نماز ظهر و عصر پاک میکنم 
    نمیدونم چرا دلم  میخواد یه چیزایی رو به بعضیا بگم درمورد ما چادریا
    اره منم یه چادریم 
    فک میکنن ما دل نداریم  نمیتونیم لاک بزنیم نمیتونیم کارهایی که بعضیا میکنن ماهم بکنیم 
    ما لازمه بگم من بشتراز دوستایی که قرتی هستن و هروز به یه مدل تو خیابونا ظاهر میشن و دنبال ...
    لاکام بیتشتر اما اونا به من میگن امل 
    فقط دردل بود امیدوارم ناراحت نشید اقای 
    • محمد شورگشتی

    پاسخ:

    نه من مخالف لاک نیستم!

    شما میگین: دختر که دلش میگیره باس برا خودش لاک تجویز کنه!

    نوشتم:

    لاک پاک میشه مگه نه؟!

    منظورم اینه که این خوشی مقطعی ست!

    یه دلخوشی دائمی آدم پیدا کنه! در عین حالی که اونم بدک نی!

    برداشتتون از حرف من درست نبود و بی جهت رنجیدیدن.

    در عین حال اگر اسباب ناراحتی شما رو فراهم کردم: پوزش.

    اما تمسخر؟! ابدا هیچ کس و هیچ جا ان شاءالله.


    کو گوش شنوا 
    کو چشم بینا
    پاسخ:
           اونجایی هستند که عقل هست!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی