ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

ساعات من :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

ساعات من

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ

دیدار که میسر شود، ساعت ها را می دوانند!

در حالی که پیش از آن به عقبش می کشاندند!

ساعات من تماما روی 24 است، اول فروردین یا سی شهریور

  • محمد تدین (شورگشتی)

اول فروردین

تغییر ساعت

ساعت 24

سی شهریور

نظرات  (۷)

سلام علیکم
سی ام شهر یه ور یا سی ام اسفند ماه
چه فرقی دارد اول بهار
یا اول پاییز
هردو بدون یار؟
اَینَ دلدر؟
اول بهار روزی است که زمستان انتظار به پایان برسد... گرچه در پاییز!
اَینَ بهار؟
کجایی حجت آل محمد(عج)؟
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر بیکران
چه فرقی می کند دیدار وقتی
بماند مشکل بسیار و سختی
صله ی ارحام هم مانند برجام
همه ساعات عمرم تیره بختی
پاسخ:
صله ارحام هم مانند برجام!!! خخخخ 
جالب بود علی آقا!
خیلی شیک اعتراض کردین به این ارتباطات بی اثر
و خوب قطعا از آثار صله ارحام باخبر شدن از حال و روز همدیگه و کمک در جهت رفع مشکلات باید بوده باشه
واقعا زمان بدون وجود آقا داره بیهوده خودشو به در دیوار میکوبه
پاسخ:
اوهوم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • حاجی خمس و زکات هم اینجوریه مگه نه
    پاسخ:
    شما بیتر میدونین!! خخخ
    نمیدونم غرض و منظور شما از دیدار، دیدار کیست اما من با هر که دیدار داشتم مشکلم حل نشد.چه با خانواده و فامیل چه با آشنا و نا آشنا و دوست و دشمن.

    داشتم تو فکرم مرور می کردم که کجای کار صله ارحام مشکل داره امروز ها که مشکلات دیگه مانند قدیم بر اساس روایات منقوله در این دیدار ها حل نمیشوند!

    با خودم گفتم: فرضا مهمون میاد خونمون و من و مهمون ها بعد از حال و احوال و صرف میوه و چای و ... باید راجع به مشکلات و مسائلی حرف بزنیم که نمیزنیم!

    فرض بگیریم اگر من در وسط مهمونی بگم همگی ساکت!بعدش همه توجه کنند به سمت من، برم سر اصل مطلب: (اگر مهمون صاحب منصب بود از بیکاری بگم)
    (اگر صاحب دختر دم بخت بود از مشکل ازدواج بگم و با بیان مقدمه، راجع به هدف از صله ارحام به طرح مشکلات جمع بپردازم تا راه حلی برای مشکلات پیدا کنند).

    اما در ذهنم با یک دو دو تا چهار تای ساده به نتیجه رسیدم که فقط مهمان ها فرار می کنند و دیگر نمی آیند یا در بد ترین شرایط ممکن است غیرتی شده منو بزنن!
    ای بابا.تف تو این زندگی سگی.حلالم کنید.
    از همین الان تا روزی که کار پیدا نشه برامن
    من قصد خودکشی دارم.دیگه بد جور بریدم.
    خداحافظ
    پاسخ:
    بله هنوز فلسفه اینهمه تأکید بر تقویت ارتباطات اجتماعی رو نمیدونیم...
    سلام.نیستید!
    من بهتر شدم.

    یکی مثل من(جوان و بیکاره)، یکی مثل من(کنکور مردوده)؛
    مثل ما زیادن!فکر نمیکردم.
    یکی(همسایه)میگفت: دزد اومده بود فقط یخچالش رو خالی کرده و نه چیز دیگه!
    یه نفرم(1 غریبه) گفت:دزد اومده بود از انباری های آپارتمان روغن و مواد غذایی همه رو برد و دوچرخه وسایر خرت و پرت ها رو نبرد!

    امیدوار شدم که دزد نشدم ولی نگران شدم؛
    دزد ها گشنه نیستن،دزد اند
    در واقع اونا که گرسنه شدند،دزد شده اند!
    من نگران ام، بی کار شدم نگرانم وقتی گرسنه بشمپدرمم نباشه من دزد بشم.
    می ترسم از روز هایی که در راه اند... .

    بی خیال.آینده رو خدا میدونه.این نیز بگذرد.

    شما خوبین؟
    :) بسلامتی بچه ها درس و مشقشون شروع شده؟
    پاسخ:
    سلام
    شکر خدا
    بگی نگی نگرانتون شدم...

    بله ما هم خوبیم و بله دیگه از فردا مدارس هم شروع میشه...
    مؤید باشین
  • مهدی محمدزاده
  • سلام..ممنون از وبلاگ زیباتون..اگر مایل باشید ولاگ هم رو دنبال کنیم
    پاسخ:
    سلام
    دنبال شدین اخوی!
    موفق باشین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی