ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

غیرت گلناری ..... خخخخخخ :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

غیرت گلناری ..... خخخخخخ

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴ ب.ظ

  • محمد تدین (شورگشتی)

جوانان

دولت

غیرت

گلنار

نظرات  (۴)

مرسی عالی بود
پاسخ:
ممنون
بهتر از ازدواج کردنه
پاسخ:
چه عرض کنم؟! خخخخخ

البته قرآن که میگه: ولیستعفف الذین لایجدون نکاحا
سلام.از گلنار ارزون تر هم هست.
نشان به این نشون که رفتم بخرم،بقاله پرسید: حتما باید گلنار باشه؟
گفتم خب همیشه گلنار می خرم و بقیه مارک ها رو نمی شناسم و گلنار ارزون تره.
گفت: از گلنار ارزون ترش هم هست.گفتم عه قربون دستت از همون بده پس.

خداییش همیشه فکر می کردم صابون گلنار چون قدیمیه ارزون تر از همه باشه.
و فکر می کردم همه دنبال جدیداشند و من برای ارزونی باید فقط قدیمی بخرم.
اسمش یادم نیست ولی زرد رنگ بود و حالت دایره ای شکل و کاغذشم زرد بود.
خواستید ارزون بخرید گفتم بدونید.وگرنه جسارت نباشه.
--------------------------------------------------

خداوکیلی عجب مردم راحت و سرخوش و بی خیال و الگی بگو بخند و آزاد طلب به قیمت از دست دادن سرمایه ملی و ... هستیم ما!
راست راست ایستاد توی چشم مردم گفت من به کسی پاداش آن چنانی ندادم درحالی که اسناد امضا شده خودش+فیش حقوقی برخی مدیران نجومی بگیر و پزشکان در سایت ها داره رونمایی میشه.کو مجازات؟!

واقعا چرا کسی که خودش اسنادش فاش شده مجازات نباید بشه چه برسه به اون مسئولینی که گرفتن گذاشتن جیبشون بی صدا؟!

بعد اون وقت فردا صبح مناظره که امروز صبح باشه مادرم از پارک بانوان بر گشت و گفت مردم همه توی پارک میگفتن خانوما روحانی نیاد و کسی دیگه بیاد آزادی نداریم به روحانی رای بدید که جلوی شادی رو نگیرند!
واقعا شادی به قیمت حقوق نجومی گرفتن می ارزه؟
اینکه بدونیم از جیبمون می دزده بذاره جیب دزدها؟؟؟
واقعا شادی و یه ذره مو گذاشتن بیرون یا با نامحرمان دست توی دست گشتن و الافی جوانان به غارت اموالشان می ارزه عقده ای یا؟
ببخشید این آخری رو به اونها خطاب کردم نه به شما.
پاسخ:
سلام

حرف خیلی از مردمه...
😐 😐 😐 😐 حاج اقا...
پاسخ:
خخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی