ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

قدرت بندگی!! :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

قدرت بندگی!!

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۳ ب.ظ

روی أن الله تعالى یقول فی بعض کتبه: 

یابن آدم ! أنا حی لا أموت، أطعنی فیما أمرتک حتى أجعلک حیا لا تموت، یابن آدم ! أنا أقول للشئ: کن فیکون، أطعنی فیما أمرتک أجعلک تقول للشئ: کن فیکون - میزان الحکمة حرف العین باب العبادة


خداوند متعال در یکی از کنب آسمانی خود چنین می فرماید:

ای فرزند آدم

من حیّ لایموتم ( زنده ای که مرگ ندارد ) ؛ در آنچه به تو امر کرده ام اطاعت من کن، تا تو را هم حیّ لایموت قرار دهم!!!

ای فرزند آدم

من به هر چه که بگویم « باش » ، او خواهد بود ؛ در آنچه فرمانت داده ام اطاعت من کن، تا تو را هم چنان قرار دهم که به هر چه خواستی بگویی « باش » ، و او بشود!!!

  • محمد تدین (شورگشتی)

بندگی

قدرت

نظرات  (۴)

  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • اوه خدای من!!!
    پاسخ:
    بالاتر و شگفت انگیزتر از این تعبیر ، به ذهن خطور هم نمی کنه!!
    کانّه بنده خودش بشه خدا !!!
    لااله الا الله!!!!
  • علی حقیقی
  • سلام علیکم حاج آقا
    احسنت! چه قدرتی! چقدر زیباست!
    چه خدای بنده نوازی! عجب از ما بندگان بد که با این همه که پروردگارمون، آقا و مولامون این همه وعده بهمون داده (چی از این بالاتر که گفته شبیه خودم می کنمت!) باز براش ناز می کنیم و از اوامرش سرپیچی.
    ممنون حاج آقا
    لذت بردیم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم ورحمةالله

    عجب خدایی! و عجب بندگانی!
    اولین باری که این تعبیر رو دیدم اصلا مورمورم شد!
    بیشتر احساس شرم کردم تا شادی!

    ممنونم بزرگوار!
    خیر دنیاواخرت نصیبتان.
    شما هم برا ما دعا بفرمائید...
  • علی رضا عظیمی راد
  • متشکر
    پاسخ:
    سپاس
  • علی احمدی
  • خدا کنه به این اطاعت نایل بشیم.لایک داشت.متوجه شدم و به نظر من بهتر است
    ابتدا در ظاهرمون(مثل نماز و..) اطاعت کنیم بعدش هم به باطنمون مشغول بشیم
    یعنی اول در امور خصوصی/شخصی(آنچه بین خود و خداست)بعد در عرصه جمعی
    پاسخ:
    مؤید باشید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی