ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

لغزش :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

لغزش

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

به من نبود آمدنم...

به من نخواهد بود رفتنم...


لغزیدند: پا ، دست، چشم، گوش

آخر سر که تصدّق مورچگانشان دهند، کافی نیست به آمرزش؟!


آنچه از خدا دیده ام جز این است!!



+ امام رضا علیه السلامإن الله عزوجل یقول: أنا عند ظن عبدی المؤمن بی، إن خیرا فخیرا، وإن شرّا فشرّا - میزان الحکمة باب الظن، حسن الظن بالله

خدای عزوجلّ فرماید: من نزد گمان بنده مؤمنم نسبت به خودم هستم(طبق گمان او عمل می کنم) اگر گمان خوب برد خوب، واگر گمان بد برد بد خواهد بود!

  • محمد تدین (شورگشتی)

آمرزش

لغزش

نظرات  (۵)

  • محمد ابراهیمی
  • زیبا...

    دریافت آسان و بروز آداب و احڪام اصناف بر اساس نظرات مقام معظم رهبرے در فقه و زندگــــے
    پاسخ:
    تشکر
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • الهی العفو بحق مهدی
    پاسخ:
    آمین
  • ....مسعود ....
  • مورچه که ادمو نمبخوره ، کرم جسم ادمو میخوره

    لطفا به وبلاگ بنده هم سر و نظر بدید
    پاسخ:
    حالا چه فرقی می کنه؟!
    تو ادبیات ما گور با مور نام برده میشه...
  • علی احمدی
  • من جوان مثبت و خوب از نظر حق الناسی
    اگر جهنمی باشم با مسئولان میرم جهنم
    گناه های حق الله ای در قبال جوانها 50%
    تقصیر مسئولین است.یعنی عدم ازدواج.
    نصف دینم رفته نصف گناهش تقصیر بنده،
    نصف دیگرش تقصیر مسئولای کشورم...
    وجدانا عادلانه گفتم.میگی نه آخرش ببین
    پاسخ:
    اگه خوشحال میشین بگم همه ش گردن مسئولین!! اونام که گردناشون کلفت!! خخخخ
    توجیه خوبی برای لغزش نیست، هرچند هرکسی متناسب با تقصیراتش چوبش رو هم خواهد خورد...
  • علی احمدی
  • درباره پاسخ(از جانب شما) به نظر بنده در یکی از پست های قبل که راجع به ازدواج بود و پیوست به نظری که در همین پست دادم، باید عرض کنم که:

    مهم ترین اصل برای ازدواج شغل دائم است، نه منزل و نه اثاث.
    پاسخ:
    قبول دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی