ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

هدیه وزیـــــــــــر :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

هدیه وزیـــــــــــر

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰ ب.ظ

یکی از وزراء معاصر سید رضی رحمه الله می گوید:

"خدای تعالی، نوزادی به سید رضی کرامت فرمود. من هزار دینار در طبقی گذاشتم و به رسم هدیه و چشم روشنی برای او فرستادم. رضی آن وجه را رد کرد و گفت:

وزیر می داند که من از هیچ کس چیزی قبول نمی کنم.

بار دیگر آن طبق را فرستادم و گفتم:

این وجه برای آن مولود است، دخلی به شما ندارد.

باز پس فرستاد و گفت:

کودکان ما نیز چیزی از کسی قبول نمی کنند!

بار سوم فرستادم و گفتم:

این مبلغ را به قابله بدهید.

این بار نیز باز گردانید و گفت:

وزیر می داند که زنان ما را زنان بیگانه قابلگی نمی کنند، بلکه قابله ایشان از زنان خود ما هستند و اینان نیز چیزی از کسی نمی پذیرند!!

برای بار چهارم آن مبلغ را فرستادم و گفتم:

این مبلغ از آنِ طلّابی باشد که در خدمت شما درس می خوانند.

سید رضی فرمود:

طلّاب خود حاضرند، هر کس هر قدر می خواهد، بردارد!

آن گاه یکی از طلّاب برخاست و یک دینار را برداشت و گفت:

دیشب برای روغن چراغ احتیاج پیدا کردم و کلید درِ خزانه شما که وقف بر طلّاب است، نبود.

از این رو، از بقّال نسیه روغن چراغ گرفتم. اکنون این دینار را برداشتم تا قرض خود را ادا کنم... و سرانجام آن طبق دینار را رد کردند و نپذیرفتند."

بعد از این قضیه سید دستور داد به تعداد طلّاب ، کلید مخزن وجوهات تهیه شود! ( که هر کس پولی لازم داشت خود بردارد و ببندد!! )


منبع:

مبلغان ش 75

  • محمد تدین (شورگشتی)

هدیه وزیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی