ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

همراهــــــــــــــی :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

همراهــــــــــــــی

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ق.ظ

« آهت » را به قربان

چه ات است ؟!


« خدایا ! مُردمِ » تو مرا می کشد !!

کاش « تو » « من » بودی بر « پا »

و « من » « تو » بر « تخت » !


مرد! « دردِ » من هم کم نیست !

چک چک « سِرُم » در تو می ریزد

چک چک « اشک » از من !


« دروغ ترین لبخند » بر لبانم « بهبودی ات » را می جوید !


« کمپوت » بهانه است که تو « باز » شوی !

و « گل » که تو « بشکفی ! » 


به خود « مپیچ »

« تحمل » ندارم هیچ !


پایم « سست » است ؛ باور کن

و دستم « می لرزد »

و « نیفتم » چقدر کار است!


« من » امشب خیلی « دعا » می کنم 

برای « تو »

و برای « همه » که اینجایند !

و از « خدا » طلب « شفا » می کنم 

برای « تو »

 و برای همه که « اینجایند »


« بغلی ات » حتی « همراه » ندارد!!!

- شورگشتی -


+ شفای مریضای اسلام صلوات

  • محمد تدین (شورگشتی)

بیمارستان

بیماری

همراه

نظرات  (۷)

  • علی احمدی
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم و اهلک اعداءهم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    خیلی زیبا بود...البته به نظرم اولاش بهتر از آخرش بود. کیفیتش بهتر بود.
    ممنون=)
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون...
  • خادم الحسین
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم و اهلک اعداءهم
  • مجید یارگیو
  • زندگی به من یاد داده
    برای داشتن آرامش و آسایش
    امروز را با خدا قدم بر دارم
    و فردا را به او بسپارم
    جالب بود دوست گرامی
    پاسخ:
    ممنون رفیق!

    سلامت باشین
    به خود مپیچ تحمل ندارم هیچ ....خیلی قشنگ اللهم اشفع کل مریض!!!
    پاسخ:
    تشکر بسیار

    غم نبینی...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم واهلک اعداءهم
  • رفیق خاموش
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی