ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

گل سگ :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

گل سگ

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۰ ب.ظ

سگه چند تا توله دنیا آورده بود...

صبحها که برا نماز می رفتم اول اونها رو داخل جوب (جوی) سرِ راه تماشا می کردم و بعد می رفتم.

دیروز خبری ازشون نبود...

امروز حساس شدم، قبل از اینکه به جوبه برسم چشام رو تیز کردم، بالای جوب دیدمشون.

فقط مونده بودم که چرا اینجوری اند؟! گوش اینا کجاس؟ دمشون کجاس؟!

نزدیک تر که شدم دیدم اونی که دیده م اصلا سگ نیست، و یه بوته گله!!

یه بوته گل که اینهمه مدت از اونجا که برام مهم نبوده متوجه وجودش هم نشده بودم!!!

خود این تلنگری بود برام!

اما تلنگر بزرگتر این بود که نکنه در سایر امور هم چیزی رو از پیش برا خودمون مسجّل و قطعی تلقی کرده باشیم و اونها رو به زور بر ذهنیّات خودمون بخوایم تطبیق بدیم؟!!

و خوب چون حقیقتش هم هیچ وقت برامون رو نمیشه، علی الدوام در اشتباه خودمون باقی بمونیم و نفهمیم که نفهمیدیم!!

  • محمد تدین (شورگشتی)

جهل مرکب

فهم و درک

گل و سگ

نظرات  (۴)

  • یا فاطمة الزهراء
  • گل کجا سگ کجا :دی
    معلومه صبحا تو خواب میرین و میاین
    پاسخ:
    خخخخ
    یعنی احتمال نمیدین نقص متوجه روشنایی راه باشه تا ما ؟!!!! خخخخ
  • یا فاطمة الزهراء
  • شاید
    ولی احتمال خوابالو بودن شما بیشتره
    پاسخ:
    خوب هرچیزی ممکنه...
  • محمد حسین آذرینوار
  • یا فاطمة الزهرا راست میگه
    http://ahdshia.blog.ir
    پاسخ:
    تسلیم بابا! تسلیم خخخخ
    شمام اونجا بودین انگار خخخخ
  • خادم الحسین
  • خخخخ
    عجیبه ها!!!
    پاسخ:
    چرا؟!
    من که میگم امان از این کوچه های تاریک!
    دوستان میگن امان از خواب آلودگی!
    شایدم عینکی باید بشم!! خخخخ
    در عین حال عجیب که نیست و اشتباه تطبیقی امری ست کاملا شایع

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی