ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

خرکیف :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

خرکیف

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ب.ظ

دبیر شروع کرد به تعریف و تمجیدش 

کاش همه تون مثل فلانی بودین!

کتابشو رو دست گرفت و نشون بقیه می داد!

ببینین چقدر تمیزه!

آدم فکر می کنه تازه از بازار تهیه شده!!

طرف که حسابی خرکیف شد و نیشش تا بناگوش باز

کتابو لوله کرد و کوبوند تو سرش :

خاک تو اون سرت کنند، پس تو کی می خوای لای کتابتو باز کنی؟!!

+ مواظب تعریفها باشین، شاید قراره لوله بشه و بخوره تو فرق سرتون!!!

  • محمد تدین (شورگشتی)

تعریف و تمجید

تمیزی

دبیرستان

نظرات  (۱۲)

  • گمـــــــشده :)
  • :))
    پاسخ:
    خخخخخخخ
  • ღ ❀𝒻𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 ❀ ღ
  • :)) باحال بود
    پاسخ:
    :)

    تشکر...
  • سرباز جامانده
  • :-D منم کتابام تمیزه ولی میخونمشون.
    پاسخ:
    پسرا امکان نداره درس بخونن و کتابشونم سالم بمونه!! خخخخخ

    بععععله
    :)))))
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ
  • سیّد محمّد جعاوله
  • کیف همان کیفه
    یکی کیفه یکی کیفه
    ولی در آخر لیفه
    پاسخ:
    هان؟!
    یه وقتی زحمت شرح وتفسیرشم خود بزرگوارتون بکشین!! خخخخخخ
    خیلی خوب بود ...
    ممنون ...
    دور و بریام که خیلی از من تعریف میکنن ... نــــــه که آدم خوبیم !!!!
    پاسخ:
    بزرگان که از تعریف افراد ، بد جور واهمه داشتند...

    و ما البته نوعا خوشمون میاد...

    مردم بر پایه آنچه از ما میدونند تعریفمون می کنند و اگر مطلع بر ندونسته های زندگیمون بشند و باز هم تعریف کنند درسته.
    تعریف مردم قضاوتی سطحی ست، و نمیتونه ملاک خوب و بد ما قرار بگیره.
    البته شما که خوبین، کلی گفتم...

    تشکر بسیار از حضور گرمتون
  • رفیق خاموش
  • بله باید مراقب باشیم :)
    پاسخ:
    اوکی..
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • هوم:)
    پاسخ:
    :)
  • علی احمدی
  • برعکسش هم هست؛رشته ادبیات روزانه قزوین چندسال پیش قبول شدم.
    در دانشگاه من بخاطر پاره ای از مشکلات مالی کتاب دسته دوم می خریدم.
    از قضا استادی که باهاش درس داشتم جلسه دوم گفته بود کتاب بیارید و من هم با توجه به اینکه ایشان می گفت هر کسی ردیف اول بنشیند سر کلاس من برای من از سایرین عزیز تر است، من رفتم ردیف اول نشستم و نگاهی به ردیف اول کردم دیدم پر است.
    ناگاه از اینکه بهتر از بقیه نبودم و فرقی با هم ردیف های خود نداشتم سر فرو بردم و به فکر فرو رفتم و به یکباره نگاهم بر کتاب مستهلک خود افتاد که جلد آن از محل تا خوردگی پوسیده بود.
    با توجه به آنکه بنده قبلا در رشته ای دیگر بودم و آن درس (صرف ساده) را داشتم و در جلسه اول(آشنایی) به استاد گفته بودم که تغییر رشته دادم بر این پندار بودم که استاد از دیدن این کتاب کهنه خوشحال می شود و فکر میکند این کتاب برای سال گذشته و رشته قبلی من است و من این کتاب را با خواندن به این روز انداخته ام و بی نهایت خوشحال خواهد شد.
    با خودم گفتم شاید این فکر را بکند برای همین در همان ردیف نشستم تا استاد آمــد.
    ورود استاد همانا نگاه به کتاب های روی میز همانا.ابتدا کتاب مرا پرت کرد و بعد گفت این چیه گرفتی؟ من نگفتم برو از موزه کتاب بگیر گفتم از کتابفروشی کتاب بگیرید.
    و بعد رفت سراغ آنها که کتاب نخریده بودند و بیرونشان کرد.
    من بی کتاب بودم و ناراحت از اینکه کتاب مرا در سطل زباله پرت کرد.
    گفت : چرا ردیف اول نشستی برو ردیف عقب بشین یه کاغذ هم بگیر بنویس دفعه بعد اومدی کتاب بگیر.کتاب!
    پاسخ:
    راستش
    اونم حق داشته (حالا که وقت خودت و معلمت رو میگیری هزینه رو دست خانواده و جامعه ت میذاره، چرا اینجور؟)
    اینم حق داشته یه جورایی (شاید کار شما رو نشونه اهمیت ندادنتون به کلاسش معنا کرده)

    یواش یواش اسم وبلاگو باید بذاریم: خاطرات علی آقا !! خخخخخخخ

    ممنون. 
    موفق باشین وسربلند
  • علی احمدی
  • چون صحبت از درس شد
    از دوستان در حال تحصیل و دوستان پشت کنکور تقاضا دارم

    اگر در رشته ای غیر دولتی قبول شدید که در آن موفق هستید همونجا بمونید.

    چون شاید در دانشگاهی که اصرار دارید (جای آنچه قبول شدید) بروید ناموفق باشید
    پاسخ:
    تجربه کارو داره که میگه...

  • خادم الحسین
  • خخخ
    حقش بود.
    پاسخ:
    خخخخخخ
    همه از تعریفات اولیه ش تعجب کرده بودند!!!

  • علی حقیقی
  • سلام علیکم

    خیلی جالب بود، تشکر

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ممنون از لطفتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی