ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

*** چِرت چت :: آ خدا ( وب مهربانی )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

( مطلب نداری بردار ؛ مطلب داری بذار )

آ خدا ( وب مهربانی )

برای اولین بار
- بعد از دیوار مهربانی و طاقچه مهربانی -
اینک :
« وب مهربـــــــــــانی »
مطلـــــب داری بــــــــــذار
مطلــــب نداری بــــــــــــردار
( مطالب دوستان به اسم خودشان منتشر خواهد شد.
ترجیحا مطالبی متناسب با آ خدا )

*******************************
*******************************
تذکر:
لزوما داستان ها و خاطراتی که در این وبلاگ نوشته میشن مربوط به زمان حال نیست بلکه تجربیات تبلیغی سال ها ومحلات مختلف بنده و بعضا همکاران بنده است و حتی در مواردی پیاز داغ قضیه هم زیادتر شده تا جاذبه لازم را پیدا کنه.
بنابراین خواننده محترم حق تطبیق این خاطرات بر محل تبلیغی فعلی حقیر رو ندارد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
پیوندهای روزانه

*** چِرت چت

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ب.ظ

چِرت چت

امان از تنهایی!

امان از بیکاری!

امان از وقتی این دو با هم جمع بشن!

راستش برا من هم کم و بیش پیش میاد

اما این سری یه جور دیگه بود!

حوصله چیزی رو نداشتم ؛ گفتم برم چت روم یه جوری وقت گذرونی!

مطالب که شرم آور

بدتر از اون ، بعضی اسمای انتخابی بود!

حس ارشادم گل کرد!

یه دو نفری رو که تیزتر بودند ، نشون کردم و رفتم خصوصیشون!

تا می فهمیدن حرفام رنگ و بوی نصیحت و موعظه داره ، کار و خواب رو بهونه می کردن و : بای!

ولی می دیدم که همچنان هستن!

بعدی ها رو یه کم خودمونی تر گرفتم!

اذان صبح که بلند شد ، یهو به خودم اومدم که عجب! شش هفت ساعت پای چت بوده م و نفهمیده م چطوری گذشت؟!

چت رو نبسته ، غم سراغم اومد!

حرف و گپ هایی که بین من و طرفهام ردّ و بدل شده بودند ، چیزی از بقیه کمتر نداشت!!

از دل و قلوه دادن ها! تا گل و بوس و جوک و طنز!

اشکم رو که از گوشه چشمم پاک می کردم ، قسم خوردم که دیگه پامو تو این باتلاق! نگذارم!

  • محمد تدین (شورگشتی)

دوست یابی

چت

نظرات  (۵)

با سلام
همکار گرامی در صورت تمایل برای دریافت عکس های دیدنی و اخبار شنیدنی به سایت mihanpost.com هم سری بزنید.
با تشکر از همراهی شما
سلام.ببین داداش اگر توی آمار گیر  پنل مدیریت نگاه بندازی نیم ساعت هست اینجا ام.
شاید هم بیشتر اما بعد از نوشتن متن نظر ام که خیلی زیاد بود فهمیدم وقتت رو میگیره
پس پاکش کردم و با اینکه مخالف خیلی چیزای چتروم ها هستم متوجه شدم هر جایی میتونه مثل چتروم وقت آدم رو تلف کنه و فرقی نداره سایت باشه خونه باشه هرجایی...
پاسخ:

« یه جا خیلی چیزها گیر میاری

یه جا چیزی گیرت میاد ولی کم

یه جا چیزی گیرت نمیاد

یه جا غم و افسوس گیرت میاد »


سایت هرکدوم از اونها میتونه باشه!

اما چت روم این آخریه است ، باور کن!

این شعرم بدک نیس:

شدم با چت اسیر و مبتلایش      شبا پیغام می دادم از برایش
به من می گفت هیجده ساله هستم      تو اسمت را بگو، من هاله هستم
بگفتم اسم من هم هست فرهاد       ز دست عاشقی صد داد و بیداد
بگفت هاله ز موهای کمندش              کمان ِابرو و قد بلندش
بگفت چشمان من خیلی فریباست     ز صورت هم نگو البته زیباست
ندیده عاشق زارش شدم من      اسیرش گشته بیمارش شدم من
ز بس هرشب به او چت می نمودم      به او من کم کم عادت می نمودم
در او دیدم تمام آرزوهام            که باشد همسر و امید فردام
برای دیدنش بی تاب بودم          زفکرش بی خور و بی خواب بودم

به خود گفتم که وقت آن رسیده           که بینم چهره ی آن نور دیده

به او گفتم که قصدم دیدن توست       زمان دیدن و بوییدن توست

ز رویارویی ام او طفره می رفت        هراسان بود او از دیدنم سخت

خلاصه راضی اش کردم به اجبار         گرفتم روز بعدش وقت دیدار
رسید از راه، وقت و روز موعود          زدم از خانه بیرون اندکی زود
چو دیدم چهره اش قلبم فرو ریخت            توگویی اژدهایی بر من آویخت
به جای هاله ی ناز و فریبا            بدیدم زشت رویی بود آنجا
ندیدم من اثر از قد رعنا                  کمان ِابرو و چشم فریبا
مسن تر بود او از مادر من           بشد صد خاک عالم بر سر من
ز ترس و وحشتم از هوش رفتم           از آن ماتم کده مدهوش رفتم
به خود چون آمدم، دیدم که او نیست     دگر آن هاله ی بی چشم و رو نیست

به خود لعنت فرستادم که دیگر           نیابم با چت از بهر خود همسر

بگفتم سرگذشتم را به «جاوید»       به شعر آورد او هم آنچه بشنید
که تا گیرند از آن درس عبرت            سرانجامی ندارد قصّه ی چت 

سلام
آره من هم میفهمم چی میگی چتروم میخواد تنهایی رو رفع کنه ولی نمیتونه.چرا؟!!!
چون هر چیزی جای خودش رو داره:
چتروم ارتباط زنده بین پسر و دختر ایجاد می کند.پس با حرف زدن تلفنی فرق ندارد.

چتروم نیاز عاطفی را می خواهد از راه غیر متعارف و غیر مشروع رفع کند،نمی تواند
چون نیاز عاظفی باید در خانواده نسبی(پدر و مادرو برادر و خواهر) یا سببی(همسر
و فرزندان) برطرف شود و حتی فامیل و همسایه ها هم نمیتوانند جای آنها را بگیرند.

آن بخش از نیاز اجتماعی است که باید از طریق دوستان برای شاغلان و محصلان و
برای محصلانی که در اوقات فراغت به سر میبرند باید از طریق اجتماع و آنهم واقعی
و سالم بر طرف گردد ...
________________________________________
چت رو ها در مقایسه با سایت ها :
در مقایسه با سایت ها که قالب های کنترل شده دارند و شکلک نه صورتک دارند.

نظارت بر آنها راحت و مستقیم است و در و دیوار ندارد مثل اتاق های تو در توی چت.

نظارت در چت توسط واسطه هایی که ناشناخته اند از طرف مدیری که خود ناشناس است می باشد.
اما در سایت ارگان ها و نهاد های زیربط و مدیر سرور یا سرویس وبلاگنویسی که همه می شناسند و نمیتواند اگر خطایی سر زد از زیرش در برود کنترل دارد تا عکس/مطلب بدی منتشر نشود.
در مقایسه با مطالب سایت ها که مطالب سایت بقول شما یا سود دارند یا ندارند،
در چتروم مطالب همه تاثیر گرفته از ارتباط نا متعارف و نامشروع و تاثیر گرفته از آن بدون هیچ گونه ویرایش و فرصت فکر کردن و سنجیدن حرف می باشد.
و سخنان محدودیت دار ان هم در اتاق های تو در تو  و یا فضایی خصوصی می تواند زده شود پس بدون محدودیت نیز هست یعنی هر چی دلشون بخواد میگن هر کار دلشون بخواد می کنند و ... که این یعنی اگر هم حسنی داشته باشد ضررش صد چندان است.

و سومین نکته در ارتباط با مقایسه با سایت در سایت مخاطب فرصت فکر کردن برای حرف هایی که میزند را دارد و سنجیده سخن میگوید در اکثر موارد پس جز در موارد معدود که با مدیریت درست مسئولین سایت ها قابل رفع و رجوع است مشکلی ندارد.

توصیه استفاده از این امکانات در آخرین گزینه پل های ارتباطی:
چتروم فقط و فقط اصولی بی نقص بخواهیم بگیم :چتروم فقط برای ارتباط ضروری بین شخص با کس و کارشه که تو مسافرت راه دور به سر میبره و ارتباط زنده و تصویری داشته باشه مثلا با خانوادش و یا کس و کارش.
نکته:
حرف ها یی که زده می شود بزودی محو می گردد ولی در سایت ماندگار است.
پس فرد اشتباه خود را در مورد حرفش نمیفهمد و سعی در اصلاح خود نمی کند.
____________________________________________

نا متعارف با ارزش های اکثر خانواده ها و در نتیجه جامعه:
ارتباط بین دختر و پسر بر اساس قالب چت ها و نوع شکلک های آن مساوی
دوست دختر و دوست پسر تو چتروم و مقدمه ی دوستی خیابانی آنها ست.

ولی چون اسمش و روش آن عوض شده گاهی آدم ناخواسته در دام چت می افتد.

پاسخ:
اوکی
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • ب شدت باهات موافقم بشددددددت هاااااااااااااااااااااااا
    ان شالله که خدا هممونو هدایت کنه
    پاسخ:

           امان از تجربه !!! خخخخ

    بله همینجور است واقعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی